اسکرول بار

ابزار وبلاگ

بندر خمیر

به وبلاگ بندر خمیر خش هاندیتون/به وبلاگ بندر خمیر خوش آمدید **منتظر نظرنتون هیم/منتظر نظرات شما هستیم **و گالری نگاهی بکردی /از گالری دیدن فرماید
جستجو گر
تاریخ آخرین بروزرسانی
اینستاگرام ما
تبلیغات
نویسندگان
واژنامه
60417284001593082105.jpg
گالری
40930635208164486561.jpg

كد ساعت و تاريخ

نویسندگان
آخرین نظرات

       مدیر مدرسه علوم دینی صدر الاسلام بندر خمیر گفت: اشاعه اسلام هراسی و ارائه تصویر نادرست از آموزه های اسلامی مهمترین تهدید ها در تحقق صلح و امنیت است.

        به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لوار، سید عبدالجلیل قتالی، مدیر مدرسه علوم دینی صدر الاسلام بندر خمیر در همایش بزرگ اسلام ، فرصتها و چالش ها گفت: در عصر جهان اسلام معادل مفاهیمی مانند مملکت اسلام ، حدود مسلمانی و امپراطوری های اسلامی است.

وی با بیان اینکه حدود ۵۰ کشور مستقل در جهان وجود دارد که  ۵۰ تا ۱۰۰ در صد آنها مسلمان هستند، افزود: بیش از یک پنجم جمعیت جهان یعنی معادل یک میلیارد و ۵۰۰میلیون نفر از جمعیت هفت میلیاردی جهان را مسلمانان تشکیل داده اند.

        مدیریت مدرسه علوم دینی صدر الاسلام با اشاره به چالش های جهان اسلام اظهار کرد : دور افتادن از حد و مرز  دین ، کنار گذاشتن آموزه های قرآنی و الهی،خود پرستی و خود محوری  از چالشهای اساسی جهان اسلام است که مانع بزرگی بر سر راه اتحاد و اتفاق در جامعه اسلامی است.

وی  تصریح کرد: وجود افراط گرایی دینی و توطئه های قومی مذهبی، اشاعه اسلام هراسی ، ایجاد بی ثباتی در بین جوامع اسلامی،ارائه تصویر نادرست از آموزه های اسلامی به خصوص قرآن کریم  مهمترین تهدید ها در تحقق صلح و امنیت است.

       قتالی با اشاره به اتحاد جهان کفر بر علیه جهان اسلام تاکید کرد:  جامعه کفر از گسترش دین اسلام در جوامع اروپا و آمریکا هراس دارد و با ایجاد چالش باعث اسلام هراسی و قرآن ستیزی مانع از خودنمایی اسلام در دنیا می شوند.

       وی با بیان اینکه اتحاد و همدلی یک اصل است و می تواند در تمام شئون اجتماعی بشر کار ساز باشد؛ خاطر نشان کرد:در تمام جوامع جهانی نقطه مقابل اتحاد و هبستگی ، اختلاف و تفرقه است و خداوند آن را به نفع جوامع اسلامی نمی داند

  • علی حقیقت

بندر خمیر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
.نظرات شما برای ما مفید است .پس لطفا نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی